HTML

Chatny

Ezen a héten zajlik a Családi olvasás hete az egri Bródy Sándor Könyvtárban. A számomra fontos eseményeket próbálom követni, beszámolni róluk.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A könyvbemutatóm napja

2010.10.08. 11:19 Salice

 Péntek, a számomra nagy nap, a könyvbemutató napja. Valamennyire segített a gyógyszer, a sok forró tea, de korántsem vagyok jól. A hangomat nehéz lesz elviselni, de majd inkább beszéltetek, semmint beszéljek. Küzdelemre fel! Ki az erősebb: a nyavalya vagy én?

Sikerült levezetnem a könyvbemutatót. Azt mondják jól sikerült, mindenesetre sokan voltak, - nem bízom el magam. Egy képet is sikerült letöltenem a File-kezelőbe, ez is siker!

Szombat:

Ma teret adtam a nyavalyámnak, egész nap ágyban maradtam, hagytam, hadd tombolja ki magát, megérdemli, mert tegnap nyugton hagyott. Most, így estefelé már megelégeltem a betegséget és ideültem a gép elé, hogy a blogommal is haladjak. Meg holnap jó lenne részt venni a vasárnapi könyvtári mókában. Most 1:1-re áll a mérkőzés a torokfájás és köztem, holnap berúgom neki a győztes gólt!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyjohetesemenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr952355912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása