HTML

Chatny

Ezen a héten zajlik a Családi olvasás hete az egri Bródy Sándor Könyvtárban. A számomra fontos eseményeket próbálom követni, beszámolni róluk.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egészségünk napja

2010.10.06. 18:45 Salice

 Csütörtökön kerül sor az egészségünk napjára, különféle méréseket lehet kérni: vérnyomás-, cukorszint-, koleszterin. Úgy gondoltam ez nem árt, be fogok menni, de az előadások közül nem mindent hallgatok meg. 

Eszembe jutott Jerom K. Jerom könyve, a Három ember egy csónakban. A főszereplő egyszer bement a könyvtárba, hogy valamit megnézzen egy betegségekkel foglalkozó könyvben. Ahogy lapozgatta, minden baj tünetét felfedezte magán A-tól Z-ig. Félelmetes betegségeket, mint az agylágyulás, a tifusz és végül a vitustánc, hogy abc-ben haladjunk. Kétségbeesetten kereste fel az orvosát, elmesélve, hogy mennyi kórság jött rá.  Az fel is írt egy jó orvosságot: 1 font bifsztek, 1 pint sörrel 6 óránként, közben kiadós séta.

Ez betegségek nélkül is nagyon jó, fő a prevenció! Csütörtök délelőtt szokásos módon megyek és úszom egy nagyot!

Hazafelé az Érsekkerten keresztül jöttem, gondoltam megnézem a szép napsütésben a Múzsák Ligetét. Tavasszal fedeztem fel, hogy Kornis Mihály fáját rontó kezek letördelték. Most kíváncsi voltam rá, él-e a fácska vagy kipusztult? Nem fogadott jó látvány. Szegény kis hárs, nem tudott új lombot növeszteni, de az élet mindig megmaradásra törekszik, s íme a törzs alsó részéből hajt új ágat a fa! 

Kellemetlen, ami történt velem. Délután rámjött a torokfájás, fáj a fejem, az arcüregem, a hangom, mint a repedt fazék. Ajaj! Pénteken könyvbemutató, melyet nekem kell levezetnem. Most azonnal elkezdem kúrálni magam, hogy holnapra elfogadható állapotban legyek. Ez az én formám!!! Nem mondhatom, hogy az én egészségem napja!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyjohetesemenyei.blog.hu/api/trackback/id/tr492351304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása